25 април, 2011

Деми официално напуска SWAC



Чрез списание People Деми Ловато потвърди своето ''Сбогом'' към хитовия сериал на Дисни Ченъл - Съни на алеята на славата.
Деми е решила да спре да снима епизоди, защото това няма да се отрази здравословно на нейното възстановяване.
Тифъни Торнтън, която си партнира с Деми в ''Съни на алеята на славата'' използва Туитър, за да потвърди нейното махане от сериала.
''Ние всички сме тъжни, че Деми напуска шоуто. Тя много ще ни липсва. Ние обаче ще продължим да работим! Нямаме търпение да ви представим третият сезон на сериала. Ние се надяваме той да ви хареса! Обичам те, Деми и нямам търпение да чуя твоят следващ трети албум!'' - каза Тифъни.
Деми от своя страна също използва Туитър, за да благодари на приятелката си.
''Обичам те толкова много и ти много ще ми липсваш.. Но аз съм особено благодарна на Бог, че ми даде нашето вечно приятелство.. Обичам те!''
Деми благодари и на феновете си.
''Благодаря на всички, които гледаха шоуто и които ме подкрепяха.. Обичам ви, приятели.''
Това е ужасно.. ;( Съни на алеята на славата никога няма да бъде същото без Деми.. ;(

Няма коментари:

Публикуване на коментар