24 април, 2011

Деми: ''Избирайте мъдри приятели''



Новият главен редактор на списание Seventeen попитал Деми защо тя се обгражда само от позитивни хора. Деми е казала: ''Много е важно да опознаеш хората, с които общуваш, с които растеш и с които откриваш себе си. Мисля, че много от нас подсъзнателно разчитаме на колегите и на приятелите ни да ни кажат, кои сме ние, защото ние самите не знаем. Така, че когато станем по-големи е наистина трудно, затова ние трябва да сме сигурни, че сме заобиколени от позитивни хора, които имат положително въздействие върху нас. Ние не разбираме това, но се обръщаме към нашите приятели за съвет, който ще ни помогне за в бъдеще. Наистина е важно да помните кой сте и кои са вашите приятели. Ако сте в лоша компания, хората ще ви възприемат като част от нея.  Хората, с които аз съм заобиколена в момента не само ми помагат с възстановяването ми, а и в живота - правят ме щастлива и спокойна. Гледам хората, с които мога да общувам и да се забавлявам. Това са хората, с които мога да отида на боулинг или просто да гледам телевизия с тях. Те ме обичат затова, и не ги интересува дали съм висока или ниска, дебела или слаба.''
*Преводът е лично мой, така, че ако взимате статията, задължително КРЕДИТ!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар